- 11 Aug, 2021 1 commit
-
-
ecki authored
Update user_doc.txt - mostmár tutorial material szerintem. a kép felosztások a txt-ben jelölve vannak
-
- 29 Jul, 2021 4 commits
- 12 Jul, 2021 13 commits
-
-
rlacko authored
# Conflicts: # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/PotZH.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/PotZH.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/PotpotZH.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/PotpotZH.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/ZH.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/ZH.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/eloadas.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/eloadas.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/ground.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/ground.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/kisZH.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/kisZH.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/konzi.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/konzi.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/labor.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/labor.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/vizsga.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Bosses/vizsga.prefab.meta # Assets/Jump_v2/Prefabs/Ground.prefab # Assets/Jump_v2/Prefabs/Player.prefab # Assets/Scenes/Basic_fizika.unity # Assets/Scripts/PlayerMove.cs # ProjectSettings/TagManager.asset
-
benxidosz authored
-
benxidosz authored
-
benxidosz authored
- 09 Jul, 2021 1 commit
-
-
Balint Marcell authored
Kesz van az elso enemy illetve az ugralas alap verzioja, ossze kell majd hangolni a mar kesz dolgokkal de az eddigi kodnak jonak kellene mukodnie, amennyire lehetett teszteletem illetve commenteltem :)
-
- 07 Jul, 2021 1 commit
-
-
gelencser09 authored
UNI-8 Bekerult a ppzh es a labor kapott egy allithato offsetet. A jatekos Rigidbody-jat mar nem adja at a konzi (jump boost) platformnak, hanem van egy kulon PlayerBoostSystem script ami az osszes ilyen bonuszt kezelni tudja majd.
-
- 29 Jun, 2021 4 commits
-
-
gelencser09 authored
-
gelencser09 authored
UNI-8 Magikus konstansok helyett SerializeField. Minden platform script egyetlen scriptbol szarmazik.
-
gelencser09 authored
-
gelencser09 authored
-
- 28 Jun, 2021 1 commit
-
-
gelencser09 authored
UNI-8 Ujabb platformok. A platformoknak ket nagy tipusa van: sima es interaktiv. Az interaktiv platformok rendelkeznek egy CollidedWithPlayer() fuggvennyel, ami meghivodik minden ugraskor, es ekkor minden platform elvegzi a maga kis feladatat.
-
- 27 Jun, 2021 1 commit
-
-
gelencser09 authored
-
- 17 Jun, 2021 1 commit
-
-
Marcell-Balint authored
Atirtam az ugralast, hogy unitysebb legyen es kevesbe matekos (Nem mondom, hogy jobb igy, de azert nezzetek ra, hogy mit gondoltok rola) illetve Balazs meeten elmondott dolgai alapjan megirtam a mozgas betajat, hogy ki lehessen probalni az ugralast. Az egesz ugralos projektet clone-oztam, es azon belul egy mappaban dolgozok egy teljesen uj scene-el, nem akartam nagyon belenyulni a masikba mert elegge kulonboznek.
-
- 15 Jun, 2021 5 commits
-
-
gelencser09 authored
-
benxidosz authored
Ezt fixáltam a Basic_fizika sceneben.
-
benxidosz authored
Valamiért a Basic_fizika sceneben nem volt a GameManagerbe behúzva a player. Ezt javítottam.
-
benxidosz authored
Emellett refactoroltam a kódot. GameManager.cs és PlayerMove.cs fileban: - Singleton megvalósítása hibás volt, az egyetlen példányra mutató referenciát null-ozni lehetett, ezt megoldottam Propertyvel. + typo "instantiate" helyett "instance". - Változóneveket egységesítettem: - privát => _lowerCamelCase - nem privát => lowerCamelCase - property => UpperCamelCase ezek a legfontosabbak. new file: Assets/Prefabs.meta new file: Assets/Prefabs/platform.prefab new file: Assets/Prefabs/platform.prefab.meta new file: Assets/Prefabs/player.prefab new file: Assets/Prefabs/player.prefab.meta modified: Assets/Scenes/Basic_fizika.unity modified: Assets/Scripts/GameManager.cs modified: Assets/Scripts/PlayerMove.cs
-
- 10 Jun, 2021 2 commits
- 03 Jun, 2021 6 commits